متن اهنگ یاس به نام درد دل
فقط دانلود کن
با خدا باش پادشاهی کن بی خدا باش هرچه خواهی کن
جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : علی

ميدوني يه حرفايى هست كه ممكن آدم روش نشه بزنه
ولی اگه تو دلت بمونه یه عقده ميشه بيا با هم دردل کنيم
زنگ مدرسه خورد همه كتابو دفترو جمع كردن واسه ادامه رفتن
همه شاد از اینکه حالا برن خونه خوب چيزى نيست كه اونارو برنجونه
ولى خونه واسه من بود طور ديگه ياس داستانشو اگه بتونه ميگه
تودلم به همكلاسيام گفتم خوشبحالت هميشه اساس ماها بوده پشت وانت
تو بايد الان برى تكاليفو بنويسيو بعد بشيني به تماشاى تلويزيون
بابا سر شام به بچش بناز پس فردا تو سر حالى سر كلاس درس
ولى من نميخوام كه برم خونه واسه چى برم حالا كه دلم خونه
وقتى که دردا منو دوره کردن مثل طناب دار پيچيدن به دوره گردن
من خيلى تنهام تو دلم خيلى حرفا
مى خونم من از دردا بيا غمو از دلم بردار
ياس
ميشينم فکر ميکنم و به خودم ميگم آیا داستان من بدتر نبود از بينوایان؟
قصه ى روز فرار ما به يه شهر مرزى توى اتاق بى چراغ يه شمع قرضى
تو خونه یى که از بيمارى مادر تب کرد پول دارو نبود یعنى باید صبر کرد؟
تا كى؟ كى به داد اين حس برسه؟
وجود من پر از درد و استرس
هر چى داد فرياد زدمو هر چى اشك انگار صدام مى پيچيد به خودم بر مى گشت
تو خونه و خيابون حتى هنگام درس توى فكر اينكه فردا دم زندان قصر
چطور هشت ساعتو بکوب بشينم تا بابامو از پشت شيشه يك ربع ببينم
مهم نبود زندگى كنم با نون خشك مهم اينه كودكى منو قانون كشت
نميخواى بميرى شيرينى جون آدم دلبل من واسه ى زندگى خونوادمه خونواده یى که روز خوش
نداشتن خواستن ولى دشمنا نذاشتن
نترس خدا تورو واسه درد انتخاب كنه چون اين دردا قبلآ روى ياس امتحان شده
واسه خدا بودم مثل موش آزمايشگاه نتيجها روبرو شده باز با اشكال
مشكلاتى كه ميخونم توى گوشه ی قلبم چونكه نميخوام دنبال سوژه بگردم
سوژه زندگيمه كه شدم يه سر ويران ولى مهم اينه هنوز هستم پسر ایران
آره كمر من زير اينبار خميده شد ولى قدرتى تو وجودم دميده شد
من به آیندهاى روشن اعتقاد دارم چونكه آيندها هم به من اعتماد دارن
من خيلى تنهام تو دلم خيلى حرفا
مى خونم من از دردا لبيا غمو از دلم بردار
من خيلى تنهام تو دلم خيلى حرفا
مى خونم من از دردا بيا غمو از دلم بردار
 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت18:53---20 بهمن 1391
عالی بود

elnaz
ساعت13:00---29 خرداد 1391
خیلی خوب بود

نیو شا
ساعت19:28---19 فروردين 1391
خوب بود ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط دانلود کن و آدرس alifarog66.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 83615
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

www.kahalzadeh.mihanblog.com

كليك كنيد تا معجزه ان را در سايت خودتان ببينيد